tisdag 2 december 2008

Han...

...får mitt hjärat att klappa hårt. Hårdare än det någonsin gjort. 18 mil bort, ändå så nära. Kärleken är förunderlig. Det skulle inte ske nu, så tätt inpå. Ändå finner jag mig här, så otroligt förälskad, pirrig, lycklig. Precis som han. Tvåsamhet blev ensamhet som blev en tvåsamhet igen. Men den nya tvåsamheten är inte mörk, destruktiv.... Han är ljuvlig, vacker, romantisk, den finaste han bara kan vara. Mitt hjärta stal han, och han har inte för avsikt att lämna tillbaka det...

3 kommentarer:

JOSEFINE sa...

åh, vad fantastiskt! jag är så himla glad för din skull. stor kram!

Peter Madison sa...

Fniss...sa ju att himlarna snart vänder och ler mot dig igen...;)

puman sa...

*ler stort*

Josefine och Peter... JA, underbart är det!!! Har ett leende till öronen och kan inte sluta le....

KRAMAR