måndag 23 juni 2008

Utmaning

Vandrarvild utmanade mig, och eftersom måndagmornar är ganska tråkiga slängde jag mig över utmaningen...!

* Din senaste insikt/aha-upplevelse.
Läs inte jobbmailen på semestern, man får ett underbart pirr i magen när semesterresan är bokad, inget är så avslappnande som en kurrande katt.

* Din senaste observation av saker eller återkommande mönster (som att du tycks stöta på ett visst namn hela tiden eller se en viss typ av saker - ex fågelfjädrar på de mest underliga ställen - eller för tredje dagen i rad får tipset om ett visst ställe av vitt skiljda människor o s v)
Hm. Den var inte lätt. Den måste jag nog fundera ett tag på...

* Din senaste starka dröm som du inte kan sluta tänka på/glömma.
Oj, den har jag glömt! :)

Jag utmanar: Vandrarvild tillbaka, Joules, Onekligen. Senapsgul, Peter och Miss keep your distance.

Inga kommentarer: