tisdag 16 februari 2010

Energitjuvar


Vad ska man göra för att stoppa dessa eländiga energitjuvar som finns i tillvaron runt omkring? Jag vill kunna känna mig hel, glad, positiv, uppskattad för den jag är, istället för som nu vara slutkörd, ha en känsla av otillräcklighet, känna att jag är lågpresterande i jämförelse med den kapacitet jag vet att jag kan ha. Varför känns det som om de obehagliga typerna kryper in under mitt skinn, parasiterar på mina positiva tankar och känslor, tar bort den som jag vet att jag kan vara...


2 kommentarer:

Pia sa...

Energitjuvar gillar vi inte!!
Men Jenny, Du som verkligen är en av de mest kapabla och fantastiska tjejer jag känner, varm, kreativ och tänkande behöver inte känna så!

Det är lättare sagt än gjort, men försök att kasta energitjuvarna åt pipsvängen, det är där de hör hemma!

Varmaste kramen till Dig!

puman sa...

Sötaste Pia! Dina tankar stärker mig verkligen! Energitjuvarna är kvar, men jag försöker så sakterliga bli av med dem... KRAM!