torsdag 9 oktober 2008

Kniven mot hjärtat


4 kommentarer:

Peter Madison sa...

Kram påre!

Spader Madame sa...

Skickar en tröstekram! Någon sa att när livet suger så ska man suga tillbaka...Men hur ska man göra det när man verkligen har tappat sugen... Men man får inte bara gå och må hur dåligt som helst för länge, det finns mycket hjälp att få! Kram igen!

Anonymous sa...

Så illa alltså?! Åh, söt, jag är ledsen för din skull. Gör en lista med alla hans dåliga sidor. Dra in hans släkt med. " hans jävla faster som alltid tuggade med öppen mun och aldrig visste när hon skulle hålla käften" o s v. Det kanske funkar. //vandrarvild

puman sa...

peter: tack........ behöver många kramar just nu...

spader madame: dina ord värmer. Energin finns inte längre dock, så att suga tillbaka finns inte på världskartan alls... Är nog nere i botten nu. Kan inte komma längre ned tror jag.

vandravild: Jaa vännen, så illa... Det illaste jag någonsin varit med om. Gifta i 12 år, tillsammans i 15, nästan halva mitt liv! Mitt livs kärlek. Min historia, mitt nu och min framtid innehöll honom. Det var honom jag skulle bli gammal med...

Kram till er alla.