lördag 10 april 2010

Jag ber om ursäkt

Jag har vart en dålig bloggare den senaste veckan. Förlåt.

Men nu är jag här igen. Har ni saknat mig?

Anledningarna till min plötsliga frånvaro stavas A-R-B-E-T-E och H-E-L-T---S-L-U-T.

Efter att nu ha vart sjukskriven under en månad efter den stora operationen började jag arbeta igen i tisdags. Det innebar att jag masade mig upp i 5-taget varje morgon, var på jobbet kvart i sju, arbetade, arbetade, arbetade och åkte hem vid 16-tiden.

Att man kan bli så slut av något som tidigare har gått av bara farten övergår mitt förstånd.

På kvällarna den här veckan har jag somnat tidigt kan man säga. Joo då, väldigt tidigt. Sittandes vid matbordet. Innan bonusbarnen ens har tänkt tanken på att stänga sina blå och gröna tittgluggar. Och detta skedde till deras stora förtjusning så klart...

Hm......

Inga kommentarer: