tisdag 19 oktober 2010

Hur jag vet att han är den rätte

Jag har ju, som ni förstår, hittat mitt livs kärlek, min själsfrände i min älskade H. På sistone har funderat mycket på hur fantastiskt otroligt det är att just vi hittade varandra, och att det kunde bli så rätt.

Han passar mig! Finaste H är allt jag sökt efter men inte funnit, och han har allt det som jag trodde inte gick att finna hos en partner, som känndes som oöverstigliga hinder och omöjliga krav från mig.

Ändå fanns han där helt plötsligt. Som av en explosion av all världens magi svepte han in i mitt liv och plötsligt var det vi.

Om jag har svårt att tro att sådan lycka kan existera, nyper jag mig själv i armen och blundar hårt. Känslan av att allt bara var en underbar dröm gör att man bara vill knipa ihop ögonen för att inte vakna, för att fortsätta drömma.

Han är verklig. Han finns där. Och jag vet att han alltid, alltid kommer att vara min.

Den ultimata bekräftelsen av att han VERKLIGEN är den rätta är att han kan köpa presenter till mig. Presenter som jag blir innerligt glad för. På riktigt. Han kan köpa parfym, kläder, armbandsklockor, och han träffar HELT rätt när det gäller vad jag tycker om, med saker jag inte ens har pratat om, eller ens önskat mig. Och håll i er nu. Han kan köpa bh:ar till mig i present. Helt själv. I helt rätt storlek. Och är bättre på att hitta bh:ar* till mig än vad jag själv är. Jag säger det. Den ultimata bekräftelsen.

*snygga och sköna dessutom

Inga kommentarer: