måndag 21 april 2008

Tidlös igen?


Oj, oj, vad klockan springer före mig! Jag känner mig så förbipasserad av den lilla manicken som verkar ha fått för sig att öka hastigheten på visarna trefallt. På något sätt känns det som om flera veckor har passerat i revy under helgen... Tre arbetsdagar kvar innan jag med lätta steg påbörjar min resa till San Francisco, men ack så mycket arbete jag måste beta av innan dess... I eftermiddag är jag trippelbokad på VIKTIGA möten, och det känns svårt att prioritera bort något av dem. Undra hur bra jag är på att splitta* mig?Dessutom har jag endast en timme för skrivbordsarbete på agendan innan jag far, eftersom de viktiga mötena som måste ske innan resan spillde över i min almanacka. Och imorgon åker vi på ledningsgruppsinternat från lunch till lunch onsdag, vilket kommer att bli mycket givande, men är helt fel i tid! Hur blev det så här i min almanacka egentligen.... Samtidigt känns det ju nästan oförskämt att klaga, eftersom jag snart har semester :)


*Du har väl läst sista Harry Potter boken?

5 kommentarer:

Varför bara vara besvärlig när man med en aning fantasi kan vara helt omöjlig? sa...

harry potter nix men nu ska ja va ledi i 4 veckor, gött

puman sa...

Ambivalens: Det låter helt underbart skönt!

Joules sa...

San Fransisco, inte illa!

Ha det supertoppen! Och berätta gärna hur det var sen :)

Peter Madison sa...

Harry Potter no men jag såg Tintin på tv igår...räknas det? :)

Det blir väl reseblogg från San Fransisco?

Anonymous sa...

VA! Har de inte läst sista Harry Potterboken?! Men det är ju typ bara Ron som splittar sig, så det kanske inte är intressant, haha

//vandrarvild