måndag 15 mars 2010

Min dag i bilder

Min dag so far....

Blommogram med önskan om tillfrisknande från doktoranden jag handleder och handledarkollegorna. Vacker, vacker bukett som minner om våren. Tack snälla!

På väg till sjukan igen, något blektnost. Sårtitt och omläggning. Det gjorde förbaskat ont, och gör fortfarande...! (Men haha, älskling, jag körde bilen själv!!)

När jag kom hem väntade ett kort med hälsning från käraste, käraste vännen i Australien. Hon skickade med foton hon tog när vi var där i december. Minnena värmer, och det är inte utan att man längtar tillbaka....

Köpte en inredningstidning på vägen hem från sjukhuset. Den innehöll en massa tips om badrum, vilket är ganska passande eftersom vi ska rusta badrummet i sommar. :) Jag hittade denna söta väska som verkligen vill flytta hem till mig. Men säg inget till Älsklingen. Han har hotat med att han ska börja använda mina handväskor om jag köper en endaste till... Tror att han skulle se lite suspekt ut, eller vad tror ni?? *Garvar*

1 kommentar:

EuroFlorist sa...

Krya på dig!
Hoppas att blommorna stod sig bra och förgyller många dagar.

Vi önskar dig en trevlig vecka!

/EuroFlorist.