fredag 9 maj 2008

Sömnlös i Staden

Jag trodde nog att jag vänt tillbaka dygnet till svensk tid igen, men jag måste ha missat att trycka på rätt av- och påknapp någonstans...

Natten som var låg jag och snurrade som en elvisp på högsta speed i sängen, jag somnade vid 5 imorse. Nu är det likadant, klockan tickar på, 03:26 i detta nu, och jag är klarvaken och o-sömnig. Vad göra? Varm mjölk - ingen effekt, ostmacka - ingen effekt, tråkigt arbete - ingen effekt, sovande, snarkande katt - ingen effekt...

BLÄ!

Om fyra timmar skall jag vara nyduschad och fräsch och leende på plats på Arbetet för möten, chefscoachning, och för styrgruppsmöte. Smile, you're on canded camera... :(

2 kommentarer:

Peter Madison sa...

Mm...jag brukar vara helt väck en vecka efter jag kommit hem från amerikat. Det är bara å bita ihop och låta tiden komma ikapp...på nåt sätt!

puman sa...

Peter: du är klok du... Jag är inte så tålmodig när det gäller tidshangover...